
Strikking er ikke lengre bare noe din bestemor driver med. De siste årene har vi sett en voldsom oppslutning om hjemmestrikk blant unge mennesker – mye takket være et økt fokus på miljø og bærekraft i kombinasjon med at “instagramstrikk” har blitt en greie. Hvor populært strikking har blitt ble tydelig da det i begynnelsen av 2021 ble opprettet en strikkeklubb i St. Jakob på facebook som fikk 40 medlemmer nærmest over natten!
Klubben møtes siste tirsdag i måneden i St. Jakob for å dele strikkeinspirasjon, strikketips og ikke minst spise kaffemat. Både nybegynnere og erfarne strikkere er hjertelig velkommen på neste strikkekveld!
Høsten 2026 er det strikkeklubb disse tirsdagene:
- 25. august
- 29. september
- 27. oktober
- 24. november
Vel møtt!



Du må være logget inn for å legge inn en kommentar.